Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
  • iDeal
  • After Pay
  • Paypal
  • The Feedback Company
  • Post NL
  • The Powerstore op eBay
  • The Powerstore op Twitter
  • Facebook
  • The Powerstore

Bestelling

Wat is de levertijd?

1 a 2 dagen.  We staan dagelijks klaar om uw bestelling direct te versturen. De levertijd is hierdoor altijd 1 of 2 werkdagen.   

Is het product op voorraad?  

Ja, alle producten in de winkel zijn op voorraad. Mocht er in het uitzonderlijke geval even uitverkocht zijn dan nemen wij direct contact met u op. 

Past dit product op mijn tablet/smartphones/ipad?

Onderaan elk product staat aangeven waar het geschikt voor is.  Twijfelt u of wilt u het ergens anders voor gebruiken neem dan even contact op dan zoeken we het voor u uit. 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Om jou de snelst mogelijke levering te kunnen bieden, wordt je bestelling direct door ons magazijn gepakt en klaargemaakt voor verzending. Neem daarom altijd zo snel mogelijk contact om met onze klantenservice mocht je een bestelling achteraf willen veranderen of annuleren.

 

Betaling 

Op welke manier kan ik betalen?

Via iDeal, Paypal, Mister Cash, per bankoverschrijving of achteraf via After Pay. 

Betaling mislukt?  

U ontvangt automatisch een email van ons om de betaling alsnog af te ronden. Of u kunt ook even uw browser afsluiten en de bestelling opnieuw plaatsten.  De niet gelukte bestelling zullen we dan annuleren. Mocht u er toch niet uitkomen dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. 

Kan ik ook achteraf betalen?  

Ja, via Afterpay. U besteld het product via de website, wij versturen het direct en u kunt dan binnen 7 dagen via een digital acceptgiro of overschrijving betalen.  Deze dienst bieden wij aan in samenwerking met het bedrijf After Pay. Zij verzorgen voor ons de afhandeling van de betaling. 

Ik heb een email gehad met de volgende tekst: Betaling is aangevraagd (uitgestelde betaling).  Wat betekent dat? 

Dit is een tussenbericht van iDeal. Meestal vlak erna ontvangt u een bericht dat de betaling geslaagd is. Wij krijgen dat bericht ook binnen en zullen uw bestelling dan direct verzenden. 

Kan The Powerstore garanderen dat betalen met iDEAL écht veilig is?

iDEAL betalingen gaan via internetbankieren, dit gebeurd bij je eigen bank. De beveiligingstechnieken voldoen aan strenge eisen, dit kun je terug lezen in informatie op de website van uw bank. Betalen met iDEAL is precies zo veilig als internetbankieren.

 

 

Levering 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De meeste bestellingen worden via Post NL briefpost verstuurd. U hoeft hiervoor niet thuis te blijven wachten. De grotere artikelen en bestellingen worden per pakketpost verzonden.  In dat geval ontvangt u van ons de volgcode in de bevestigings email. 

Ik heb 2 losse bestellingen geplaatst en apart afgerekend. Kunnen die samen verzonden worden? 

Ja, geen probleem uiteraard.  We zullen het dan samen versturen, stuur voor de zekerheid anders nog even een berichtje naar: info@thepowerstore.nl 

Kan ik het product ook afhalen? 

Ja, u kunt het product bij ons afhalen.  Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij geen contant geld in de winkel. Wij raden u aan om uw bestelling vooraf te plaatsen en via iDeal of Paypal af te rekenen. Vervolgens kunt u contact met ons opnemen om een afhaalafspraak te maken. 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?    

De bezorging duurt normaal gesproken 1 a 2 werkdagen maar kan soms iets langer duren. b.v. door grote drukte tijdens de feestdagen of een sorteerfout bij de bezorg dienst van Post NL. Mocht u 4 dagen na de verzend bevestiging uw bestelling nog niet ontvangen hebben neem dan nog even contact met ons op. 

 

 

Retour en garantie  

Ik heb toch niet het goede besteld.  Kan ik het nog retour sturen?

Ja, zeker. We begrijpen dat het lastig op afstand een product beoordelen is.  U kunt uw aankoop daarom altijd binnen 2 weken weer retour sturen.  Belangrijk is wel dat het product nieuw en ongebruikt retour ontvangen wordt. 

Download hier het retour formulier voor een snelle afhandeling. 

Ik heb gekozen voor achteraf betalen maar wil het product retour sturen. Moet ik dan eerst betalen? 

U kunt dat het beste direct bij ons melden. Als het artikel retour is zullen wij de betaling annuleren bij After Pay.

Hoe stuur ik een artikel retour?

U kunt hiervoor het artikel voldoende beschermd en gefrankeerd retour sturen naar het volgende adres:

The Powerstore

Hogeweg 117

1911 GD Uitgeest 

Download hier het retour formulier voor een snelle afhandeling. 

Beschadigd ontvangen?   

In dat geval kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. We zullen het dan direct voor u oplossen.  

Uw antwoord nog niet gevonden? Dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen! 

Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie